Így írok én

Pofátlan vagyok, mert hódítani akar(t)ok!

Archívum

...sikeres vagyok...

2010.02.19. 22:30 - MMAA (Margetingszöveg Meg Amit Akartok)

Címkék: siker szlogen

Maradjunk tisztelt Knézy Jenő beköszönésénél, "Jó estét, jó...", remélem nem veszi senki tiszteletlenségnek, de e mondat tekintetében /pill. alkotói válság emészt.:)

Mai bejegyzésemet egy mondatom köré építem.
Mint bevalottam, elég pofátlan vagyok, tehát azt remélem, fogják ezt még tőlem idézni.:)

Az ominózus sor:
Nem csak abból látom; sikeres vagyok, hogy sok a megrendelésem, hanem abból, hogy támadnak a konkurenseim, illetve ráérnek velem foglalkozni.

Mi a siker?
Einstein óta ismerjük a relativitáselmélet fogalmát.
A siker is hozzávetőleges dolog.

Ki vallja, ki vallhatja sikeresnek magát?
Aki gazdag?
Ki a gazdag?
Akinek feszített víztükrű medence van parkjában, és pálmaággal legyezik?
Vagy az a gazdag, aki azzal foglalkozik, amit szeret, akinek HIVATÁSA, HOBBYJA  a munkája, és ezért még pénzt is kap?

Siker...
Tökmindegy,  hogyan írjuk körül a sikert.
HA MÁSOK TISZTELIK A TEVÉKENYSÉGEDET, BÍZNAK BENNED, A HOZZÁÉRTÉSEDBEN, ALÁZATOS VAGY A MUNKÁDDAL SZEMBEN, TUDOD MIT AKARSZ, ÉS MINDENT MEGTESZEL ÉRTE, HOGY SIKERÜLJÖN, belátod, hogy igen, nem vagy hibátlan, de akarsz fejlődni, akkor sikeres vagy!
Nekem ezek a siker ismérvei.

Viszont van olyan vastag bőr a képemen, hogy azt mondom, az is jellemzi a sikert, hogy a konkurenseim piszkálnak!
:)

Volt, aki perelni akart, mert hasonlított a sablonunk.:)
Ugyan! Eszem ágában sem volt rá hasonlítani.

Volt, aki kéretlenül kioktatott a helyesírási hibáimra.
:)
Igen, biztosan óhatatlanul becsúszik néha, de mint tudjuk, az nem téved, aki...nem tesz semmit, vagy...halott.
(Hozzátenném, elég gyakran előfordul, hogy szándékosan vétek, ha fokozni akarok valamit. De ez csak a saját oldalamnál fordulhat elő! )

A kérdés: ki lesz a sikeresebb?
Ők, vagy én?
:)
Hát persze.
MI.




                                                      


 

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingszovegmegamitakartok.blog.hu/api/trackback/id/tr141774802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása