Így írok én

Pofátlan vagyok, mert hódítani akar(t)ok!

Archívum

Ide nekem a másét is!

2010.02.16. 21:11 - MMAA (Margetingszöveg Meg Amit Akartok)

Címkék: ismeretterjesztő szöveg termékismertető

"Jó estét, jó...".
Knézy szlogenje helyett ki kellne találnom valami sajátot.
Mert ugye, hogyan jövök én ahhoz, hogy plagizáljak?

Hát, ha jobban belegondolok, van, hogy a másét (is) használom.
Teszem azt, ha pl. tanulmány  írásra, ismeretterjesztő-, termékismertető szöveg megírására kapok felkérést, és anyagot gyűjtök.
Mert hogy is van ez?
Leülök.
Kiürítem az agyamat, adott feladatra koncentrálok.
(Méghozzá úgy, hogy előtte tisztázom, milyen stílusban íródjon majd a marketing szöveg.)

(No, most itt többféle variáció szokott előfordulni a folytatást illetően.
Vagy ezer ötlettől kattog, vagy tök üresen kong a fejem.
Előbbinél körbejárom a koncepciókat, megízlelem, próbálok egy logikus vonalat felépíteni.
Ha ez sikerül, fejben már kész is! :).
Utóbbinál?
Eldőlök, mint a rohadt nád.:))  /Ezt ma hallottam, marhára tetszik. Kösz Piroska./
Kicsit agyalok, de tudom, hogy ilyenkor megette a fene az egészet, mert nincs ihletem, ötlet anyó nem locsog, reklám manó nem karattyol, szlogen szilvi nem nyilatkozik, marketing mester is kussol.
Így hagyom a fenébe az egészet. Ismerem magamat, tudom, ami késik, hamarosan jön.:))

Szóval, a plagizálás...
Az ember nyit egy ablakot, google- ba bepötyögi kíváncsiságának tárgyát.
Drága kiad többmillió oldalt jobb/rosszabb esetben.
Átfutom.
Megnyitom.
Ketetek, kutatok.
Linkeket kopizok.
Olvasok, hasonlítok, írok, olvasok, hasonlítok, kopizok, írok, hasonlítok...

A végeredmény általában egy marha hosszú kutatási halmaz.
Ebből szedem magamnak össze - persze, amennyiben tényekre épülő melóról van szó - ,a tényeket.
Ha pl. egy "sima" termékismertetőről van szó, és a megrendelő nem küld nyers-, vagy alapanyagot, akkor is sok meló van vele. Nem írhatok olyasmit, amit nem ismerek a velejéig.:)
Szóval.

Mikor mindez megvan, megint dőlök, mint az a bizonyos, és kissé átvedlem skizofrénné.
Beleképzelem magam az eladó, majd a (lehetséges) vevő bőrébe, sőt az olvasóéba is.
Elképzelem, hogyan mondanám el, hogyan győzném meg a vásárlót arról, hogy az én termékemet vegye meg.
Aztán csirib - csiribá, vevő leszek, és megfogalmazom magamnak, ha én adott termékre áhítozom, mit is szeretnék tudni, róla, mit kell tudni róla.

Mikor aztán ez összeállt, mint a szomszéd ember a postásnővel, jöhet a fáklyásmenet.
Már "csak" írni kell.

A mai napra azt hiszem, ennyi bőven sok.
Menjünk aludni!

Szlogen...
...szlogen...
.szlo.
..gen...

:)
Jó éjt!
(Nem, nem ez lesz a szlogen.:))


 

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingszovegmegamitakartok.blog.hu/api/trackback/id/tr131764491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása