Így írok én

Pofátlan vagyok, mert hódítani akar(t)ok!

Archívum

A munkában nincs tréfa!

2010.02.18. 07:59 - MMAA (Margetingszöveg Meg Amit Akartok)

Címkék: szövegírás munka siker szöveg befektetés megtérül

 "Jó napot, jó ..."

Eddigi bejegyzéseimből le lehetett vonni néminemű konzekvenciát rólam.
De nem magam vagyok itt a lényeg, hanem az, hogy munkában nem ismerek tréfát.
Persze, írtam már olyan hírlevélsorozatot,ami nyílászáró - cseréről szólt, és a humor vitte a vállán a mondanivalót, de írtam olyat is - szintén hírlevélsorozat - , ami mást kívánt meg, de ez sem nélkülözte a játékosságot. Nem szabad unalmas szöveget írni. Az olvasó elkattint, félredobja, más után néz. Nem szabad hagyni, hogy megúnja, elunja a sorokat.
Bármit meg lehet írni úgy, hogy az ne legyen lapos.
A figyelmet folyamatosan fenn kell tartani!

Aztán írtam a halálról.
Írtam az alkoholizmusról...
A női körülmetélésről...
És még írtam sokmindenről.
( Itt olvashat többet.)
A marketingszöveg -, a reklámszöveg -, a honlapszöveg írás, névnapi köszöntő, vagy esetleg halotti búcsúztató, mind - mind megkívánja a minőséget.
Nem csak a tartalmi, hanem a formai minőséget is.

Kereskedünk.
Ön is, mi is eladunk. Mi a tartalmat, a formát áruljuk, ezekkel adja el Ön a termékeit.
Nagyon nem mindegy, melyik szövegírót, webdizájnert választja.

Ha Ön a keresőben kutat, és átböngészi a kínálatot, látni fogja, érezni fogja ki, mire képes egy reklámszöveggel kapcsolatban.
Nem, dehogy kellenek referenciák az oldalra. 
Elég, ha elolvassa a bemutatkozást.
Komoly, szigorú, van benne fantázia? Mit érez, mikor olvassa? Mint a tanárnéni előtt az iskolában feleléskor? Vagy egy sor után elkattint? Esetleg azt mondja: igen, ő az én emberem, ő tudni fogja, mit szeretnék, ő megírja nekem azt, amire nekem szükségem van ahhoz, hogy eladjam a termékemet, hogy felköszöntsem jutkátjaniterzsit, ő hatékony lesz, korrekt, és időt, energiát nem sajnálva fog mindekttőnk érdekében dolgozni.
Hiszen a sikerért áldozatot kell hozni.
Az áldozat a marketingszöveg írásakor, a weblap létrehozásakor, arculati tanács adásakor, domain név vásárlásakor, stb., az energia, idő, áramdíj, agyi befektetés, a hátfájás :), könnyezés a monitor miatt...
A megrendelő pedig pénzt áldoz.
Pénzt áldoz, de ezt BEFEKTETÉSNEK hívjuk.
Ami megtérül.
Megtérül, ha a megfelelő emberek munkájába fekteti.
Teszem azt, a MI munkánkba.
Ki az a MI?
Egyelőre két külön oldalon "futunk".
Ezt már valószínűleg ismeri, de nem győzöm hangsúlyozni.:))
Hamarosan átalakul a szövegírással kapcsolatos üzleti oldalam
Társamé egyelőre marad a régi, weblap készítéssel kapcsolatos.oldal.

Mára ennyi, visz...olvasásra!





 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingszovegmegamitakartok.blog.hu/api/trackback/id/tr371768084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása