Így írok én

Pofátlan vagyok, mert hódítani akar(t)ok!

Archívum

Marketingblog/nem szürke

2010.02.17. 10:07 - MMAA (Margetingszöveg Meg Amit Akartok)

Címkék: blog hatékony landing szövegíró reklámszövegírás marketingtanácsadás marketingblog marketingszövegíró reklámszövegíró

"Jó napot, jó...! " 

Olvastam különféle reklámszövegírással, marketingtanácsadással foglalkozó blogon, egyéb okos, értő oldalon, hogy igen a blog jó, a blog szép, a blog kell.
Nem is ezen akarok én most izélni.

Leírják, mi a jó marketingblog kritériuma.
Amin fennakadtam, az a következő.
Legyen minőségi, komoly, stb.

Hm.
Persze, ha unalmas sorokat akarnék NEMOLVASTATNI, akkor sima száraz dumával idegépelhetném, hogy így, úgy, amúgy csinálom.
Ahogyan ezer+1 oldalon olvashatta már mindenki.

:)
Nem, én nem vagyok mindenki, ezért (is) vagyok hatékony marketing-, és reklámszövegíró.
Pofátlan vagyok.
Mert hódítani akarok.
És pofátlan vagyok, mert hódítani akartok.
Aki engem választ szövegírónak, az nem csak az előadást láthatja a színpadon, hanem a színfalak mögé is benézhet.

Amúgy meg, roppantul szeretném, ha szórakoztatóan reklámoznám magam, illetve a marketingszövegvagyamitakartok-ot, és nem állok be az unalmas szövegírók tömött és izzadtságszagú sorába.:)

Mert így kíváncsiak lesztek mit is tudok én.
:)
És ha kíváncsiak lesztek, érdekelni fog benneteket, mit árulok.
Ha pedig szükség lesz rám, benne lesz a tudatotokban, hogy "valahova elmentettem annak a kissé őrültféle, de hozzáértő marketing szövegírós csajnak a blogját/web - /és vagy landing page- oldalát ".
Tessék, hogy egyszerűbb legyen a későbbiekben, megint megmutatom (én már csak ilyen exhibicionista vagyok:)) :
http://szovegem.com/

(Csak mivel blog, elárulom, most megyek, és bepakolok a mosógépbe.:) Aztán jövök vissza, be kell fejeznem egy hatékony reklámszöveget, ami egy könyvelőirodának készül.:))

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingszovegmegamitakartok.blog.hu/api/trackback/id/tr891765567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása